blindstyret här jao

Herregud vad det kryllar av vårrullar och seven elevens. Det är så många att jag hade kunnat se konturerna av eländet utan att använda linser. Men det finns en liten detalj i vår vardag som till och med slår det där och som är otroligt expanderande här i krabi. Det finns nämligen så mycket svenskar här att jag har laddat upp med en ny etapp av antibiotika. En otroligt effektiv metod att ta död på den allergiska reaktion jag får av att höra svenska i varje gathörn, varje dag, ja varje jävla sekund. Ja, jag visste att det skulle vara så a long time ago. men efter 3 månader i indien där det absolut inte sjungs svenska vaggvisor om dagarna, blir man rätt irriterad. Charmen med thailand är bortspolad på en sandstrand någonstans och jag vill bara gömma mig uppe i en palm. Jag vill se mer thailändare. de är ju för gulliga!
idag stannar jag inne på rummet. de andra liven är ute på andra äventyr. ja, det är minst sagt ett äventyr här på rummet också. hej hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback