FÖRSÖK INTE LURA rebbe

Oj,oj,oj. Jag upprepar, OJ,OJ,OJ! Igår var en bra dag. Allt smälte ihop som en rejäl ostbit på en nygräddad pizza. När solen stod högst upp på himmelen var dagen inte lika bra. Kvälls -och nattmänniska är jag. punkt slut. Inget att diskutera. Men så fort kossorna hade slurpat i sig den sista plastbiten från gatan och stjärnornas glimmrande fasad började blända mina linsklädda ögon, tog jag romflaskan och humöret ut på äventyr i Bangalore city. Dock inte helt själv. För alla oroliga föräldrar där hemma kan jag meddela att mina vapendragare ständigt var hack i häl.  Alla klubbar och andra alkoholberikade ställen stänger kl 00.00. Kul hade vi, men inga jävla skandaler här inte! Dock rundade jag av kvällen med en räkcocktail (inga jävla pommes här inte) och en radikal däckning i sängen. Inga skandaler som sagt. Det får ske i Thailand istället. Ja, så får det bli.

Dagens uppgift: Ta det på volley. Helt klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback