Vad gaspar skorpan?

AH-MA-GAD. Det ar bara for underhallande att skriva utan hela det svenska alfabetet pa tangentbordet. Nat. Men idag fyller jag ar sa ar glad anda! Sen senaste uppdateringen har foljande hant.
* Vi har sovit en natt i Allapuzha
* Akt husbat
* Akt ner till Verkala
* Njutit av Verkala
* Trottnat pa Verkala
* Bokat biljetter har ifran
* Firat min fodelsedag
Nu aterstar bara: VANTAN. Vi lamnar detta place on earth pa Torsdag och aker da upp till Chennai och sen ner till Mamallapuram my friend. Det lar bli asfett. Annars kan det kvitta. Och sen kommer vara sma sangfaglar Klara och Jossi ner om tva veckor och det ar vi sa glada for. Och Anna och Karro moter oss i Bangkok!!! Den ni. Fetaste, eveeer.
Nu ska jag sippa pa min 7up och sen ta en napa.
Tackar hjartligast alla fina sjalar som gratulerat!
Puss, mjao pa er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback