milda matilda

Hejsan hoppsan i galoppen. Fan vad kul vi har. Idag begav vi oss ner for ett dopp i plurret har i Mal vilket resulterade i att vi, likt kottbullar som hanteras av en arg kock med kvickt vrid om om stekpannan, kastades omkring i de svinstarka vagorna, maldes till kottfars igen i strandkanten och rakade (vi ber om ursakt) visa liite for mycket for alla indiska nyfikna strandmalar. Fan. Haha. Tva feminister i ett konservativt Indien ar en spannande mix! Jag onskar att jag hade filmat nar en viss dams bikinioverdel knot upp sig sjalv, mirakulost och jakligt opassande (men ack sa kul) och hon fick fullt sja med att forsoka halla allt pa plats samtidigt som vagorna inte visade nagon som helst hansyn. Hade onskat att jag kunde ge er lite bilder ocksa for nu jaklar ar vi pa gott humor men icke, for internet vagrar samarbeta pa den fronten fortfarande, men i Bengaluru om inte tidigare barn. Imorgon lamnar vi Mal, efter lite kop i afton, och beger oss till Trivandrum och Indiska Oceanens strander. Sen blir det Ashram och hastridning om jag far bestamma (det sistnamnda). Ja jag vet att jag inte galloperat i hela mitt liv och blabla, men nagon gang ska vara den forsta. Dixie i Danmark borde ha satt sina spar i mitt blod. Arriba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback