men las da!

nu jaklar har bloggen fatt en uppenbarelse och hittat tillbaka gloden till ett fortsatt trevligt liv. AMEN. ja, om inte den nyheten vore tillfredstallande nog kan jag meddela att luggen vaxer, myggen fortsatter, trots manga nej, att fria om ett evigt kysst liv och min och toves spontanitet forsatter att accelera i all varldens fart! bade bra och daliga nyheter med andra ord.

Men med inte sa manga veckor kvar i indien far man ta vara pa varenda sekund. Till exempel satte jag och tove oss pa en lokalbuss mot den franskt beadlade staden, Pondecherry idag. Vi satt cirkus 2,5 h pa den bussen for att sedan bli rejalt besvikna av den staden vi annars hade hort sa gott om, sa vi satte oss pa en buss tillbaka till vart kara mallaporam 35 minuter senare. Riktigt goda dosas hade de i alla fall att erbjuda! vilket jag ar mycket nojd over. Det rakar vara min nya foralskelse. jag sjunker ihop som en sackosack bara nar jag tanker pa dem. Mommom!


puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback