LEVER VI ELLER?

Regnet piskar vara kinder, kossorna har for langesedan slutat mjolka och myggbetten sprider ut sig som ett minfalt over vara unga kroppar. ja, uppdateringen pa bloggen kostar mig cirkus en maltid. En BRA maltid. som far mina smaklokar att dansa vilt pa tungans spets. Men det ar ju roligare att skriva an tugga kokta gronsaker. okaj, livet pa andaman ar inte alls sa pjakigt. jag har till exempel skaffat massa nya vanner. Vi har en orm pa vart rum och en javla massa moss och andra fina animaler omkring oss. Myggorna ser bade mig och tove som en slags importerad delikatess och gar bananas med sina blodsuktande kaftar. det ar bara att lagga sig ner och spela dod. sa kanns det. men vet ni vad, medans ni bygger angest kring semlan som star och svettas pa personalrumsbordet sa umgas och njuter vi av fulla muggar har pa andaman. Det basta beslutet jag har tagit pa den har resan var att hyra en smoking hot pink cykel som fick myrorna i brallan att ga och lagga sig och mina sinnen en rejal uppfriskning och tillfredstallelse om den miljo vi faktiskt bor pa. ja, nu maste jag tacka for mig. annars racker inte pengarna till kvallens bravader.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback