Boja till det

Idag minsann sa slog sej kajutan i land! Fan vad skont att kanna FAST MARK UNDER FOTTERNA. Kande for att vara overtydlig dar, ja. Nu har jag ett dilemma i mitt huvud. Kolla pa krokodiler i en nationalpark, eller inte. Kan ju handa att det finns massa feta krokkos dar nere ocksa, i Keralalandet. Situationen ar foljande for den som vill ha strukturen bestaende i huvudet och som verkligen, verkligen, bryr sig om vad sjutton vi gor pa den har resan: Vi anlande till Chennai idag, tog en lokalbuss till en annan lokalbuss och betalade totalt 88 rupies (dryga tian) for att ta oss ner till Mal, Backpackistan, Mamallapuram. Kalla det vad ni vill. Kart barn har manga namn. Har i Mal har vi kampat oss till ett home stay-rum och lar bli kvar nagon dag eller tva. Just nu har vi varit ute och atit och grejat i vantan pa att fa vart kryp in stadat (ibland maste man faktiskt stalla krav). Planen nu ar lite los. Kvallens plan ar dock dusch och sen ut pa gatorna och leta lite pressisenter. Imorgon kanske vi gor krokos och havet. Pa Sondag tror jag vi aker till antingen Pondycherry eller Kodaikanal direkt. Dar vill jag rida. Sen ska vi mota upp vara madonnor! I Kerala, ofcourse. I ovrigt ska foljande bockas av, efter Mal: Pondy, Kodaikanal, "Kerala", Ooty, Anjuna beach i Goa, Hampi och sen Bengalore. For att avsluta resan i lugnan ro och sen ge oss pa nasta: Thailando. Nu vet ni. Vet att ni saknar bilder. Det kommer. Ska skriva lite viktiga mail imorgon, kan lagga upp nagot gott at er da. Puss TOVZ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback