Så här kände jag igår

Med en stockande hals och fuktiga ögon lämnade jag mina tjejor och minst sagt ett äventyr bakom mig. Trodde jag. Ja, jag må ha lämnat ett äventyr bakom mig men att jag hade ett så utmattande äventyr FRAMFÖR mig hade jag inte satt min försfödde unge på. ojojojojojojoj, för att illustrera mitt välmående under hela trippen så länger jag upp en bildbomb. ser ni något återkommande i varje bild? (typ skrikande trötthet och efterblivenhet!!!)
det börjar helt okej, i mitten tappar jag det och i slutet ser jag bara dimma och inte ett slut. framför allt inser jag det när jag knappt vet vad jag heter på frankfurt flygplats. lite så. att jag ens stod upp på mina fötter på landvetter är ett under. nu ligger jag på rummet och tycker att tillvaron är märkbart konstig. jag återkommer om den känslan. Nu ska jag dansa.  (observera mina onormalt uppspärrade ögon. ja, man måste anstränga sig för att hålla sig vaken) 

Kommentarer
Fredrika

Vilken pudding du är ändå Rebecca! Hoppas att du har kommit hem ordentligt och dricker så sjukt jäkla mycket mjölk nu för att kompensera för de fyra månaderna du har missat ;) puss!



Blogg: http://fredrikal.blogg.se/
2012-04-05 @ 19:11:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback